István Tasnádi
KARTÓNOVÝ OTECKO (KARTONPAPA)
Preklad Renata Deáková
Dramaturgia Andrea Domeová
Scéna Szilárd Boráros
Kostýmy Katarína Hollá
Hudba Michal Novinski
Pohybová spolupráca Laco Cmorej
Réžia Ondrej Spišák
Účinkujú: Anna Šišková, Matej Landl, Anna Jakab Rakovská, Viktória Šuplatová a. h., Tomáš Turek
Groteska o tom, čo nás vie pri nedeľnom obede najviac rozvadiť.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
I.
Úvodné ustanovenia
Všeobecné obchodné podmienky Divadla ASTORKA Korzo´90 (ďalej len DAK´90) sa vzťahujú na predaj a postup predaja vstupeniek na divadelné predstavenia DAK´90 a na predstavenia organizované DAK´90 v divadelných priestoroch na Námestí SNP č.33, Bratislava. Upravujú vzťahy medzi klientom – kupujúcim divadelnej vstupenky a DAK´90.
II.
Vstupenky
1. Vstupenka na predstavenia DAK´90 je cenina a potvrdenie umožňujúce jej majiteľovi za
poplatok vstup na predstavenie, na ktoré bola zakúpená.
2. Vstupenka bez kontrolného kupónu alebo inak poškodená je neplatná a jej majiteľovi nebude po
predložení takejto vstupenky umožnený vstup na predmetné predstavenie.
3. Pri on-line zakúpenej vstupenke nie je nutná tlač vstupenky, stačí ak kupujúci preukáže na
svojom mobile e-mail so vstupenkou, na ktorej sú zreteľné čiarové kódy.
III.
Nákup, predaj, rezervácie vstupeniek
1. Vstupenky na predstavenia DAK´90 a na predstavenia organizované DAK´90 je možné kúpiť
osobne v pokladni DAK´90 počas otváracích hodín, ako aj on-line prostredníctvom stránky
www.astorka.sk a na stránke www.ticketportal.sk.
2. Vstupenky je možné rezervovať si od 15. dňa v mesiaci na nasledujúci mesiac s výnimkou
divadelných prázdnin na stránke www.astorka.sk, telefonicky na čísle +421 2 544 320 93, e-
mailom na adrese vstupenky.astorka@gmail.com alebo osobne v pokladni DAK´90.
3. Rezerváciou sa klient zaväzuje prevziať si vstupenky do 48 hodín od termínu vytvorenia
rezervácie. Po uplynutí tejto lehoty sa rezervované vstupenky automaticky vracajú do systému a sú
k dispozícii v predaji.
4. V prípade, že si klient nevyzdvihne rezervované vstupenky najneskôr 1 hodinu pred plánovaným
začiatkom predstavenia, rezervácia vstupeniek sa ruší a predmetné vstupenky budú uvoľnené do
voľného predaja.
5. Bezprostredne po zakúpení vstupenky v pokladni DAK´90 je klient povinný prekontrolovať si
správnosť uvedených údajov /termín, čas a názov predstavenia/, neskoršie reklamácie nebudú
uznané.
6. Klient berie na vedomie, že v pokladni DAK´90 je možná platba platobnými kartami.
7. V pokladni DAK´90 je možná platba kultúrnymi poukazmi vydanými Ministerstvom kultúry SR.
8. DAK´90 odporúča majiteľom vstupeniek informovať sa včas o prípadných zmenách súvisiacich
s predstavením, na ktoré majú zakúpenú vstupenku, vrátane prípadného zrušenia predstavenia
priamo v pokladni DAK´90 alebo na webovej stránke www.astorka.sk.
9. Majiteľ vstupenky si je vedomý, že falšovanie alebo kopírovanie vstupeniek je v rozpore
s právnymi predpismi.
10. Klient berie na vedomie, že predstavenia DAK´90 sú vhodné pre mládež od 15 rokov
v sprievode dospelej osoby.
IV.
Hromadné objednávky, fakturácie
1. Za hromadnú objednávku sa považuje dopyt nad 10 ks vstupeniek na jedno predstavenie,
- objednávky prijímame najneskôr 14 dní pred predstavením,
- na nákup 10 a viac vstupeniek na 1 predstavenie treba využiť, možnosť rezervácie na telefónnom
čísle 0918 716 009 alebo zaslaním objednávky na pokladna@astorka.sk.
2. Všetky doručené objednávky sú záväzné. Úhrada objednávok je možnána základe faktúry alebo
v hotovosti do pokladne DAK´90. Úhrada musí prebehnúť najneskôr v deň predstavenia. Ak
nedôjde k zmene alebo zrušeniu predstavenia, platobný doklad na vstupenky DAK´90 vystavený na
základe záväznej objednávky nie je možné stornovať.
3. Na hromadnú objednávku je možné uplatniť si zľavu:
- študentskú – je potrebné zaslať potvrdenie zo školy, ktoré musí obsahovať názov a adresu školy,
podpis a pečiatku školy,
- ZŤP a dôchodcovskú – je potrebné zaslať potvrdenie, ktoré musí obsahovať názov a adresu
združenia, podpis a pečiatku združenia alebo poslať kópie preukazov, ktoré oprávňujú na
poskytnutie zľavy,
V.
Zľavy zo vstupeniek
1. Zákazník má právo uplatniť si zľavu z cien vstupeniek na predstavenia výlučne osobne
v pokladniciach DAK´90, pokiaľ spĺňa podmienky na jej poskytnutie.
2. Pred zakúpením zľavnenej vstupenky je klient povinný preukázať sa príslušným dokladom,
prípadne, ak nie je z predloženého dokladu zrejmé, že ide o osobu oprávnenú na zľavu, aj
kombináciou dokladov (napr. potvrdenie o návšteve školy spolu s občianskym preukazom
a pod.). Bez príslušnej legitimácie a preukázania nároku na zľavu, zľavnená vstupenka mu
nebude predaná. Na jeden predložený doklad bude vydaná jedna vstupenka. Príslušným
dokladom sa rozumie originál týchto dokladov:
- študentský/školský preukaz,
- karta Euro<26, ISIC, ITIC,
- preukaz ZŤP, preukaz ZŤP-S,
- karta SPHERE
Na uplatnenie zľavy pre dôchodcov od 62 rokov stačí platný občiansky preukaz, u ostatných
dôchodcov (poberateľov predčasného starobného dôchodku) je potrebné preukázať sa rozhodnutím
Sociálnej poisťovne o priznaní starobného dôchodku, prípadne zľavneným predplateným
cestovným lístkom (tzv. električenkou).
3. Zľavy nie je možné kumulovať, kombinovať a spájať navzájom s inými zľavami, ani ich uplatniť
na predstavenia so zvýhodneným vstupným (verejné generálky).
4. Zľavy neplatia na predstavenia hosťujúcich divadiel, pokiaľ nie je uvedené inak na webovej
stránke divadla alebo na informačných tabuliach v pokladni DAK´90.
VI.
Zásady ochrany osobných údajov
Klient berie na vedomie a súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje budú zaznamenané v systéme.
1. Osobné údaje klientov DAK´90 sa spracovávajú len na účely, na ktoré ich klient dobrovoľne
poskytol divadlu alebo ktoré sú potrebné na poskytnutie služieb DAK´90 smerom ku klientovi.
DAK´90 zhromažďuje len údaje ustanovené v § 10 ods. 3, písm. d) zákona č.122/2013 Z.z. o
ochrane osobných údajov.
2. Predmetom spracovania sú výlučne: titul, meno, priezvisko, adresa, e-mail, telefonický kontakt
dotknutej osoby, určené výhradne pre potreby evidencie DAK´90 v poštovom a elektronickom
styku s dotknutou osobou.
3. Všetci oprávnení zamestnanci divadla, ktorí majú prístup k osobným údajom zákazníkov, musia
dodržiavať Zásady ochrany osobných údajov.
VII.
Iné podmienky
1. V prípade zmeny predstavenia má klient možnosť navštíviť náhradné predstavenie.
V prípade akceptácie zmeny klientom sú zakúpené vstupenky platné na náhradné predstavenie.
Ak klient v prípade zmeny predstavenia navštívi náhradné predstavenie, nemá nárok na vrátenie
vstupného.
2. Ak klient nesúhlasí s titulom náhradného predstavenia a možnosť návštevy náhradného
predstavenia nevyužije, má právo vrátiť nepoužité vstupenky, pričom uhradená cena za predmetnú vstupenku mu bude refundovaná v plnej výške do 3 pracovných dní po plánovanom termíne predstavenia vo vstupenkovej pokladni DAK´90 - vstupenky zakúpené cez pokladňu. Vstupenky zakúpené cez internet budú stornované a vstupné vyplatené cez cinemaware (nie v hotovosti).
3. O vrátenie vstupného výhradne v prípade zrušenia, resp. zmeny predstavenia je potrebné
požiadať osobne v pokladni DAK´90 alebo e-mailom na adresu vstupenky.astorka@gmail.com
do 3 pracovných dní po plánovanom termíne predstavenia. Po tomto termíne vstupné nevraciame.
Vstupenky je potrebné fyzicky dokladovať alebo poslať na adresu vstupenky.astorka@gmail.com
Vstupné formou poštových poukážok vraciame len mimobratislavským klientom, ktorí uviedli
doručovaciu adresu s PSČ.
4. V prípade zmeny alebo zrušenia predstavenia z akéhokoľvek dôvodu nemá klient nárok na
náhradu iných výdavkov/nákladov v súvislosti s predstavením, na ktoré si zakúpil vstupenku –
najmä doprava do miesta/z miesta podujatia, ubytovanie, strava a pod.
5. Zakúpené vstupenky na predstavenie nie je možné vrátiť ani vymeniť, ani žiadať za zakúpené
vstupenky akúkoľvek inú náhradu alebo zľavu (okrem náhrady podľa čl. VI bod 1 – 4 VOP
v prípade, že dôjde k zrušeniu predstavenia). Zmena programu DAK´90 je VYHRADENÁ.
6. V prípade straty vstupenky DAK´90 neposkytuje náhradnú vstupenku.
7. Kúpou vstupenky klient berie na vedomie, že:
a) vstup do hľadiska s platnou vstupenkou je umožnený najskôr 15 minút pred začiatkom
predstavenia,
b) vstup do hľadiska po začiatku predstavenia nie je povolený,
c) vstup do hľadiska nebude povolený s batohmi, dáždnikmi a s príručnou batožinou okrem
dámskych kabeliek,
d) vstup do hľadiska nebude povolený osobám v kabátoch, bundách, kožuchoch a v mimoriadne
znečistenom odeve,
e) počas predstavenia je zakázaná konzumácia nápojov a jedál, používanie audiovizuálnych
zariadení a mobilných telefónov,
f) fotografovanie a výroba audio- a videozáznamu predstavenia sú prísne zakázané,
g) pred ako aj počas predstavenia nie je dovolené klientovi rušiť predstavenie, jeho priebeh,
účinkujúcich umelcov pri realizácii predstavenia, ako ani rušiť iných návštevníkov, najmä hlasným
hovorením, zvonením mobilného telefónu alebo iným rušivým konaním zo strany zákazníka.
7. V prípade nedodržania alebo porušenia horeuvedených podmienok je oprávnený príslušný
zamestnanec DAK´90 alebo osoba poverená zo strany DAK´90 nepustiť klienta na predmetné
predstavenie, prípadne v závislosti od závažnosti porušenia mu zamedziť v ďalšom porušovaní
týchto podmienok, prípadne ho vyviesť z predstavenia. Týmto nie je dotknutý nárok na náhradu
škody, ktorá konaním klienta vznikla.
8. Uvedené obchodné podmienky sú pre klienta záväzné v deň zakúpenia alebo vykonania
rezervácie vstupeniek klientom.
9. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné dňom zverejnenia na webovej stránke DAK´90.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.